Wednesday, October 17, 2012

..:: HatI x TenteRaM ::..

Kehidupan kita bagaikan roda. Kadang2 kita di atas, kadang2 kita di bawah. Kadang2 kita gembira dan kadang2 kita berduka..

Mode : luahan hati - kecewa dgn kerja

Hari ni sy ada submission tender. Revised tender.. X tau lah nak kata apa, tp mmg saya takut sgt ngan submission ni. X tau pasai apa.. Takut under estimate. Sbb profit boss letak sket sgt. X pernah bos bg profit 1% jer.. Klau ada benda dlm tu yg sy under price, habis arrr... Mmg betul2 membuatkan saya x senang duduk.. Dah lah my 2nd boss x go through yg revised ni.. Ye lah, dia pun ada tender yg lain juga.. Klau saya minta dia check, dia selalu kata 'kena check ke?' Bila saya bg big boss final summary, big boss akan tny '2nd boss dah check ke?' Hhhhuuuuuwwwaaaa... Bila mai saat2 cam ni lah yg membuatkan saya rasa nak resign jer dr jd qs ni.... Actually keje costing ni mmg mesti kena ada org check. X leh arr dia tgk kat final figure je. Nnt klau ada item yg costing salah! cam na? Yg tukang buat pricing tu jg yg disalahkan.. Kadang2 kita x prasan kesalahan yg kita buat sendiri, betul tak?...

End of today.. Tawakal jer lah..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment