Thursday, February 04, 2010

..:: HiJRaH ::..

Salam buat semua yg sedang membaca blog ni.

Untuk kawan2 baru aku kat alam maya ni, ::@:: SaLAm PerKEnaLaN ::@::

Bermulanya aku ngan entry Kelab Diet Mr Bam sbb aku nak buka lembaran baru di alam maya ni. Nak fokuskan kepada perjalanan diary diet aku. aku ada blog yg sebelum ni, nak sambung kat situ tp ianya mempunyai kisah yg tersendiri. Yang membuatkan aku menangis sendiri.. Yang mempunyai kenangan yg tersendiri.. Biarlah ianya berlalu dan aku mulakan lembaran yg baru. Yang akan membuatkan aku senyum selalu.

Plan asalnya aku nak postkan 2nd entry ni pd 1st February pd hari pertama officially kelab diet mr bam bermula... tp disebabkan kesibukan kerja di office, aku x sempat nak menjenguknya. Bermula dr weekend lepas, sabtu keje, ahad pun keje, isnin balik kul 10.50mlm dan selasa aku balik kul 12.00tgh hari esoknya. bermakna aku x tido semlman.... ini semua angkara TENDER ni

LCCT New Terminal Building

Kembali bercerita tentang diet aku... Pg ni dengan semangatnya semata2 kerana aku nak update blog aku ni, aku pun naiklah penimbang digital aku tu..... 63.1kg!!!! wow!! dah ada sedikit penurunan nampaknya... Sebenarnya aku ni akan naik penimbang hampir tiap2 hari.. perjalanan berat aku macam trun naik.. ada org kata x elok amik tiap2 hari.. tp aku suka.. heheheh... aku leh nampak pola penurunan berat badan aku. Aku akan naik penimbang diawal pagi dan lewat malam sebelum tido. Apa yg aku dapat.... berat dipagi hari adalah lebih ringan dr berat pd lewat mlm. tp berat badan mana yg lebih tepat ek?



No comments:

Post a Comment