Tuesday, July 27, 2010

..:: BakaL MenDaPaT BiRaS ::..

Salam buat semua Sabtu weekend lepas, aku keje dan blk pun agak lambatlah dlm kul 4.30ptg cam tu.. Tp aku tetap rasakan weekend ku terlalu panjang... sbb, lepas keje aku trus g rumah kakak ipar @ kak eikin kat putra perdana. Samapi2 je, tgh Adam tgh tido.. dan mak mertua ngan kak eikin nak kuar g kedai cadar kat putra height @ laurea collection. So, aku ikut jer.. hihihihi.. dah agak dah, mesti aku akan terbeli punya.. mola2 aku berkenan yg ni. Cantik tak?

Yg fitted dah x der stok tp yg berenda adalah.. tp last2 aku x beli yg ni pun. aku beli yg lain.. designnya sama ngan katil kat atas tu.. huhuhuhuhu... Malam tu aku tido kat rumah kak eikin. Pagi ahad, bermulalah agenda yg besar / penting yg menyebabkan mak mertuaku sampai ke sini... majlis pertunangan adik ipar ku... si Mohsin... hehhehehehehe. Hantarannya RM10K... Byknya duit adik ipar aku nih.. katanya dia dah ada 10K tu... Kendurinya paling cepat bulan 12 ni. tp dlm tempoh 1 tahun ke bawah lah....

No comments:

Post a Comment