Thursday, January 12, 2012

..:: TeNdeR LaGii.... ::..


ingatkan bolehlah saya berehat kejap, rupanya satu hari jer utk rehat, utk kemas dan filingkan kerja2 saya sebelum ni.. semlm merupakan hari yg tenang buat saya.... hari ni, saya dapat tender lagi.... huhuhuuhhh....

kali ni saya dapat tender 38 unit kedai pejabat + 4 blok service apartment... aduyaaaiiiii...... tgk tajuknya cam besar jer projectnya... mampus arrr.... saya ni rs cam x mampu lg nak handle tender besar2 cam ni... dah lah nnt nak CNY, tentunya quotation susah nak dapat.... nak g holiday ke india lg.... aduhhh...... balik2 dr india nnt, trus kena rush utk tender submission....

tiap2 hari saya keje masuk kul 9 balik kul 7.... sampai rumah almost 8pm. rumah plak macam tongkang pecah... malunya kalau member2 dtg rumah....

penatnyaaa..... itu jer lah yg mampu saya katakan buat ketika ini..... :) kalaulah dulu saya x ikut cakap abg ipar saya tu... tentunya saya dah jadi cikgu Nang juga macam kakak2 dan adik saya...


No comments:

Post a Comment