Thursday, August 23, 2012

..:: CuTi HaRi RaYa ::..

Salam Aidilfitri buat semua..

Korang masih bercuti ke? Saya dah on the way balik Shah Alam ni.. Sedihnya sbb saya lah org yg pertama blk ke KL dlm family saya lah.. Kakak2 saya yg lain masih bercuti di rumah mak.. Apa lah plan diorg utk hari ni dan esok ek.. Huhuuhuuuuu..

Masih mood raya? Tentulah tp.. Nak wat cam na, esk en husband dah start keje. Kenalah bertolak blk ke KL hari ni..

Alhamdulillah.. Niat saya utk bergambar penuh 4 branak tercapai. Nak2 plak, ditanggap guna istagram yg mmg sy suka tu.. Tq tuan empunya phone.. :) pd 1st day raya, Adam x nak langsung bergambaq. Alasannya dia x dak sampin.. So, ms on the way blk kedah, kitorg terpaksalah belikan dia sampin kat parit buntaq. Dah pandai nak bergaya rupanya anak ummi ni..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment