Saturday, September 29, 2012

..:: 2 Night @ RanTau PanJang ::..


Salam dihujung minggu.... 

ni rumah kitorg.... hehehehhehee.. ceeewaahhh.. sedap je ngaku rumah sendiri. ni rumah aunty lah a.k.a rumah ke2 bg saya.. hihihihiiii... sbb apa? dah 2 malam berturut2 dah kitorg anak beranak tido kat sini. mlm 1st tu sbb saya balik keje lambat. almost 11.00pm baru kuar dr office. Adam dan Adeena, aunty yg ambil dr taska. Saya sampai rumah pun Adeena dah tido lena dah..... 

saya selalu juga arrr balik keje lambat. so, klau lambat je, aunty lah tempat saya meminta pertolongan utk amikkan dua bradik tu dr taska... klau tak, kesian diorg kena dok taska sampai lewat malam.... dan kesian saya nak kena bayar OT yg bykkkk...huhuuhuhuuuuu..... thanks aunty. nasib aunty dan uncle sporting.... dan sayangkan dua bradik tu cam anak sendiri.... :)

malam td kitorg tido rantau panjang lg sbb hari ni taska Adeena tutup.... ye abah dia leh jaga kat rumah tp abah dia nak g tukar tayar KBR tu ha..... dan nak service skali... tu yg minta tolong anty jagakan... half day jer.... dan pg td kitorg breakfast kat lontong klang.... 



No comments:

Post a Comment