Saturday, December 29, 2012

..:: Berjinak-jinak ngan Tudung Ariani ::..


Senyum jer saya bila tulis tajuk utk post ni sbb......


Korang pegi tak? sapa yg pegi? berapa helai korang rembat? kepada yg memang peminat tegar ngan tudung Ariani ni, mmg lah suka.... saya pun suka ngan RM10 dan RM15 tu.. tp yg RM100 / RM138 tu, kena cari genglah....
Saya g 2 kali tau... satu kat shah alam. g ngan anjang dan anty. saya amik satu RM48 dan anty pun amik satu. anjang jer borong sampai 8 helai kot.... yg kedua saya g yg kat bangi, malamlah..... g ngan member... ngam2 ngan last day dia, so mlm tu diorg buat happy hour... ohhohohoohooo.... mmg meriahlah... saya beli lg satu RM35.... yehaaa.... yg jenis labuh sket. actually dia 3 helai RM100. klau amik 1 = RM60, dah half price dah tu.... tup tup masa bayar tu, sama ngan happy hour yg diorg bg tu, dia bg offer lg jadi 35 jer... hoohhohohoooo..... oklah kan.... saya mmg suka design kain tu... 
So, total tudung Ariani yg saya ada hanyalah 3 helai jer... oh ya lg satu saya beli ngan aunty, bln 11 lepas... hihihihihiiii.... yg tu RM68 sehelai. Mahal kan? hhhmmm... tp Ariani mmg mahal2 tudung dia... kakak ipar saya pernah beli yg RM400 sehelai.... sanggup tak korang?

kemeriahan di Ariani Bangi


No comments:

Post a Comment