Sunday, January 30, 2011

..:: BeZaNya dR dOlu2 ::..

Salam buat semua...

Bezanya sambutan CNY aku tahun ni ngan tahun2 sebelum ini. Ini semua disebabkan aku dah bertukar tempat kerja. Apa yg bezanya?
1. tahun ni dah x der annual dinner
2. tahun ni dah x der increament pd CNY
3. tahun ni dah x der nandos free
4. tahun ni dah x cuti free @ company shutdown
5. tahun ni dah x der ang pau RM10 dr mr Ooi

Tp apa yg menarik dr sebelum2 ni ialah
1. aku dapat 2 hamper CNY


2. Aku dapat ang pau lebih dari RM10.. hehehehehehehe....
3. Walaupun x der increament tp bonus yg aku dapat adalah 2x ganda dari thn2 yg sebelum ni

Alhamdulillah... rezki aku murah sket dr tahun lepas... bolehlah aku settlekan apa2 yg tertunggak sebelum ini... contohnya macam bayar saman trafik.. hiihihihiii....

Jom kita layan party hamper kat opis aku sabtu lepas... banyak tul hamper yg dapat dr supplier dan subcon. Hamper jer adalah dlm50 hamper. Limau jgn cakaplah.. berkotak2 tp semuanya dah habis.... habis kemana aku pun x tau..... hihihihi.... itu bos besar punya keje. hehehehehe...




No comments:

Post a Comment