Monday, January 17, 2011

..:: RiNdUnYa ::..

Salam buat semua..

Pagi td aku call mak kat kampung setelah hampir 3 minggu x berhubung dgn dia... Sedih aku dengar bila mak kata, masa dia demam baru2 ni, x der sapa pun yg call dia... masa tu mulalah dia teringatkan arwah ayah.... ye lah.. mak mesti rindukan arwah ayah.. aku pun rindukan arwah ayah. klau aku berpantang nnt kat kampung, x der lah org yg nak kuar g changlun belikan goreng pisang utk aku... arwah ayah selalu temankan aku kat rumah masa berpandang adam dulu.... terasa rindunya ngan arwah ayah....

Inilah wajah insan tersayang.. satu2nya yg ada utk aku membalas budi. Ya Allah, kau berikanlah nikmat kesihatan utk ibuku ini. Lindungilah dia dari bahaya bencana dan permudahkanlah dia dlm segala urusannya....

Bila mengenangkan wajah mak, aku juga seorg mak @ ummi pd Adam.. nnt lg 6 bulan, aku akan lg sekali diberi peluang utk merasai nikmat utk bergelar seorg ibu.... Adakah aku sudah menjadi seorg ummi yg baik kpd Adam? seorg ummi yg adil pd Adam? seorg ummi yg penyayang pd Adam?

No comments:

Post a Comment