Thursday, October 13, 2011

..:: I N D I A ::..

Assalamualaikum...

Siapa yg pernah g India? komen arr sket. best tak g India? Aku dah dapat green light dr Mr Husband utk g company trip bulan 1 2012 nanti masa cuti raya cina... bestnya rasanya... dah lama aku x g jalan2 samada ngan kawan2 ataupun family..... ye lah masa pregnant hari tu tingin nak g bukit tinggi/cameron higland tp En Husband x nak bawa lah plak..... sedih rasanya... dia izinkan aku g india ni, bersyarat tau.... mulai hari ni sampai date nak g india tu, aku x leh shopping2 baju utk Adeena/Adam dah... agaknya dia rasa baju anak2 dia dah banyak kot.. klau Adam aku setuju tp klau Adeena... hhhmmmm...... tp x per. insyaAllah aku akan penuhi syarat2 tu... demi India... hhehehehehhe....

Masa nak g India tu Adeena dah dekat2 6 bulan dah.. oklah tu kan.... 1st option, dia nak suruh mak dia mai shah alam, jaga adam ngan adeena kat sini. mola2 dia nak hantar balik perak tp aku kata, payah arr ngan stok susu Adeena tu... malas nak pikir utk bawa travel.... so, maybe dia akan ajak mak dia mai shah alam lah. 2nd option, aku akan minta tolong auntie
lah.... tolong anty jagakan Adam ngan Adeena.... aku g sana 7 hari jer....

Jom layan gambar2 yg pak cik google bg td.....



No comments:

Post a Comment