Friday, February 10, 2012

..:: GaTaL TaNgaN ::..

Salam...

Belum habis lg saya berkongsi ttg perjalanan di India tp tgn ni gatal tul bertanya pd pak cik Google... kali ni, saya jumpa lg byk blog yg bercerita ttg Golden Triangle / Kashmir / INDIA.... so sekali lagi saya nak promote diorgnyer blog... kepada sesapa yg tgh / nak buat preparation utk ke India...

Majoritinya diorg ni punyai kamera yg canggih dan terror amik gambar dan kaki jalan..... mmg cantik siot gambar2 diorg... jom layaannnn....






Ada yg pergi masa musim bunga dan ada juga yg pergi masa musim sejuk. Memang India BEST!! sangat. Tapi saya tetap bersyukur kerana dilahirkan di bumi Malaysia... (",)

Semoga apa yang saya kongsikan ini dapat memberi gambaran dan ilmu kepada mereka yg membaca...

No comments:

Post a Comment