Friday, April 06, 2012

..:: My NuRsiNg WeaR CoLLeCtiON ::..


Salam...

Dalam dunia penyusuan, banyak benda yg saya telah belajar. Dari penyimpanan stok EBM, nursing wearing, nursing cover dan lain-lain lagi. banyaklah benda yg moden yg ada di pasaran. tp saya tidak menggunakan nursing cover... saya hanya memakai baju menyusu sahaja... huuhuhuuuu... pd molanya, memang tiap2 kali weekend, husband saya akan tegur, asyik pakai baju ni jer, nape? dia tanya..... bila saya tunjuk lubang utk menyusu tu, baru dia faham... tp dalam diam2 saya telah menambah collection baju menyusu saya....

Saya suka yg brand Autumnz. saya suka sangat sbb material kain dia... then saya cuba beli dr mumdreams... tp saya x brapa berkenan ngan desin dia. tp saya beli juga sepasang... then saya terjumpa baju menyusu muslimah, t-shirt labuh tu... ok gak material dia. harga pun berpatutan. baju nursing yg DNA (yg dinasnyer tu) mahal lah..... bagi saya lah sbb saya ni bukannya beribu riban sangat pun gajinya. yg brand adrini tu saya x pernah survey atau try lagi.... lg ada brand apa lagi ek?

Ni semua collection baju menyusu saya....

Saya teringin atau tgh dok usha dua baju ni... tp sayangnya x der saiz utk saya... hehehehheee... simpan jer lah niat tu....


No comments:

Post a Comment