Thursday, April 05, 2012

..:: TendeR iNtErVieW ::..

Salam.
Ketika jari2 ini mula menekan keypad bb, saya berada di dalam lrt dr kerinchi menuju ke kelana jaya. Sorang-sorang jer.. Sbbnya baru balik dr tender interview. Dah lama x guna pengangkutan awam ni. Cuak juga arr.. Dah lah sorang2. Lepas ni dr kelana jaya, kena amik teksi utk blk ke bdr puteri puchong. Huhhh.. Best kan? Jalan-jalan saya hari ni tp lepas ni kena berhempas pulas sbb nak submit revised tender ni pd isnin depan. Ayyyoooyoyoyooyooo...
---------
Alhamdulillah, saya dah selamat sampai kat office dah ni. Teksi dr kelana jaya ke bdr puteri puchong ni, dia charge RM30. Mahal tak? Area dlm kul 4.30ptg td. Saya memang x tau brapa rate dia, so pakai hentam jer lah.. Nnt nak claim kat office blk arrr..
Pasal tender interview td, mmg saya cuak giler. Sblm ni dok ikut bos, so bos lah yg jawap soalan selalunya.. Kali ni ikut PM yg jd bidan terjun g interview ni, mestilah semua soalan dia pandang saya jer.. Hohoohhoooo.. Memang failed lah td.. Hahahaha.. Need to improve my confident level..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment