Tuesday, June 26, 2012

..:: AlHaMduLillah ::..

Alhamdulillah.... rezeki saya bulan ni lebih sikit sbb bulan ni ada increment gaji... yeah.... tp tu lah, klau sebut "increment" ni dr dulu lg saya dok pasang niat. (tp x buat2 pon) dari keje kat muhibbah dulu tu...... setiap kali ada increment ingatkan potion increment tu nak buat utk bayar ptptn... tp x terbayar pun... sebulan dua, bayar lah, mai bulan yg ke-3... terus buat2 lupa.....
InsyaAllah.... start gaji bulan ni saya nak maintain bayar hutang tu.... masa awal tahun hari tu saya dah keluarkan kwsp utk bayar ptptn. baki la ni dah tinggal half jer lg. so, klau saya x maintain bayar, nnt jumlahnya naik plak... rugi arrrr... 
Hujung bulan ni plak, besday cik abang.. nak bg apa ek? gaji I lambatlah plak... maybe 2hb Julai nnt baru masuk. tp besday cik abg 30hb ni... hhmhmhmhmhhmmm.. pinjam duit cik abg dulu lah utk belikan hadia utk dia. aci tak?
Semlm dia msg Wishlist dia.....


1. radio alarm clock

2. handphone

3. tablet

4. digital camera

5. video cam

6. laptop

7. bicycle

8. motorcycle

9. car

10. land house

11. new baby

12. new wives.. 

Entah apa2 entah yg dia minta... katanya ni kehendak dia... macam org lain.... dia x spesific.... tp yg radio alarm clock tu cam mmg dia tingin sgt2 kot. hehehehehheheee.... tp yg geram sket tu sbb yg no 12 tu.. ada hati juga tu..... 

Korang bg apa hadiah utk besday cik abg? saya ni sbb dah lama x bg hadiah kat dia.... huhuuuuu.. shian dia... balik2 dia minta saya buatkan kek batik je masa besday dia... shian kan.... biskut merie je saya hadiahkan kat dia tiap2 tahun.... 

No comments:

Post a Comment