Monday, July 16, 2012

..::BeSdaY kWn AdeeNa::..

Hai semua, kita terlupa nak update.. Sabtu lepas saya g besday kawan Adeena. HehehhhhhhEehehehee..
Actually, saya mmg nak g sgt2 sbb saya nak jumpa kawan blogger saya ni.. X pernah jumpa. Dan ni pun 1st time saya nak jumpa kawan blogger ni.. Hehehehheee.. Bunyi cam best jer kan..
Ni ummi Sufiyyah @ Nik. Sufiyyah nyer x der plak dlm gambar ni. 1st time jumpa Nik, orgnya mmg peramah.. Dan dpt juga terjumpa ngan sorang lg blogger. Saya ni silent reader jer kat blognyer ni..
Lastly.. HapPy BirtHdaY SufiyYah..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Thanks buat nang, suami dan adeena comel..
    terima kasih datang dan memeriahkan majlis kami..

    seronok tau..next time kalau ad ablogger buat party gini ke..jom kita join sama2 ya,,
    sbb tak perlukan social skill yang hebat sangat..berbanding gathering..hahahahaha =p

    ReplyDelete