Tuesday, February 05, 2013

..:: SeMoga diPermudahKanNya ::..

Semalam saya dah bgtau kat senior saya, then bg surat kat big boss.... nasib dia x der
dalam bilik. lepas letak jer, trus saya blah......


Hari ini, dlm kul 10 pg saya g jumpa big boss.... alhamdulillah x der byk sangat kerenah dia.
cuma pd mulanya dia nak sruh saya tukar department, dr buat tender kpd buat project.
of course lah saya x nak.. sbb saya dah dpt offer kat area Ara Damansara... lagipun
saya mmg nak tukar kerja, cari tempat yg lebih dekat dgn rumah... Then saya bg alasan yg
ianya semuanya kerana family.
dia terima dan the best thing is, saya minta last day on 15Feb, dia agree and no need to
deduct my salary or what... yeehhaaa....

Actually my current office ni mmg best dr segi bonus dan ada company trip. yg lain standard jer.
Annual dinner x der... apa2 pun x der.. tp yg bestnya mmg bab bonuslah  tp itu semua jadi best
klau kita keje kat sini lebih dr 2 thn.....


So, dengan rasminya I'm quit from here

My last day is 15hbFeb
Sayang sangat nak tinggalkan office ni tp... x per lah. mungkin ada hikmahnya
saya bertukar kerja... 

Semoga urusan saya ditempat kerja baru akan dipermudahkanNya



  

No comments:

Post a Comment