Saturday, February 23, 2013

..:: WoRk as Site QS ::..

Masih lagi berkisar ttg tempat kerja baru.... 

Actually at the first, mmg saya dioffer utk jd site QS kat Ecocity ni tp... saya tolak reasonnyer jauh dr rumah.... but... unbelievable... today i'm at site!!! Oh my....... ni dah hari ke 3 saya kat sini. Boss cakap temporary jer utk 2 bln jer ker..... We will see how lah nnt....

So far.... dlm 2 hari lepas, saya sampai site dlm 8.30++ then balik dlm 5.30++..... kira ok kan? walaupun jauh dan menempuh jammed, tp leh amik anak2 awal.. itu yg saya suka!!! yg x bestnya kalau dok site ni, hari sabtu kena keje full day dan every week tau... tu yg x syok tu.. tp nnt saya nak slow talk ngan boss lah... nak minta half day jer sabtu dan alternate saturday.... hhihhihiihiiiii........

So, will see you soon...

No comments:

Post a Comment