Friday, March 08, 2013

..:: CaMeRoN... Aku Datang ::..

hehhehehehhehehee...

cam dah jadi trend kan ayat "Istanbul, Aku Datang"... hihiihihihii... tp utk saya..."Camerom, Aku Datang".....

dah lama mengidam (bukannya mak buyong pun) nak g cameron ni.. saja nak bawa anak2 jalan2... terutama Adeena.... so far, mana ada lg kitorg bawa Adeena g mana2... asyik bawa dia g mall jer.... 

banyak tul dugaan nak g cameron ni.. macam2 plan.... last2 skali.... sabtu lepas, en husband ajak g cameron.. tu pun sbb saya dah merajuk tahap maksimum..... bila post kat fb, ramai plak kwn2 dia dok tanya dia..... agaknya dr situ kot dia bawa juga kitorg g cameron... dr plan nak bermalam, dah jadi x bermalam.... banyaklah perkara klau nak diceritakan mmg x habis... tp saya bersyukur akhirnya dpt juga
bawa Adeena g cameron highland...


Kitorg g kampung sedia kat tanah rata.. katanya kat sini byk kebun strawbery org melayu nyer... 
tp hampa... sbb x dapat nak petik dr kebun sbb buah dah byk x der.... 2/3 kebun gak lah...
katanya ramai yg mai petik masa cuti raya cina hari tu... so, la ni depa x bg petiklah...
huuhuuuuu...


buah kegemaran Adam ni.... 



terima kasih abah... seorg suami yg penyabar dan sgt sayangkan isteri dan anak2 dia...
mmuuaaahhh!!! (sapa yg x nak puji husband sendiri kan?) hihihihihiiii




tengok..... buahnyer pun x brapa merah.. yg hijau je banyak... sbb tu diorg x bg petik... tp klau g cari kat kebun chinese tu, mesti ada kan? tp kitorg "one way" trip.... naik kot tapah trun kot simpang pulai....
bila dah terlepas sesuatu kebun tu sbb parking x der, mmg dah x uturn dah ler... terus jer....

walaupun impian dan niat nak g pasar malam x tercapai, tp saya dah puas hati sbb dah dapat 
bawa Adeena dan Adam jalan2 kat Cameron Highland...


No comments:

Post a Comment