Tuesday, March 19, 2013

..:: Rugi tp Untung ::..

Huhuhuhuuu... Peliknya bunyinya tu. Sebenarnya saya terpikir2, rugi ke saya berhenti dr opis lama dulu? Sbbnya.... Td dok sembang2 ngan exopismate, thn ni utk local trip diorg nak wat g Australia... Maybe bln 12 thn ni... Yg oversea trip g sweeden.... Best kan? Tu lah benefit yg mmg best klau stay keje kat sana....
Untungnya.... Save duit saya x yah kuar belanja utk g trip tu (ayat penyedap hati je ni).....
Entahlah... Saya pun x pasti.. Adakah keputusan sy benti kerja dulu adalah yg terbaik atau tidak... Tp yg pastinya skrg tiap2 hari kul 6.30ptg tu saya dah bleh amik adam. Klau dulu jgn harap arrr, kul 6.30 tu lah baru saya nak kuar opis. Lg satu, my rutine totally change and i'm happy.... Bgn awal, g keje awal dan blk awal..... walaupun keje pepagi dan ptg meredah jammed.

No comments:

Post a Comment