Wednesday, April 14, 2010

..:: BeRmULaNya SesuATu Yg BarU::..

14 April 2010

Salam buat semua


Dah lama aku x update blog aku ni... ada ke yg tertanya2 kemana aku g ni? atau mungkin x der sesapa pun yg kesah.... hiihihihihi.. perasan sendiri je aku ni.

Banyak benda yg ada dlm kepala otak aku ni yg aku nak share ngan korang semua. Kisah2 ex-opismate, kisah2 Adam, kisah diri sendiri dan lain2...

Diri sendiri... sekarang aku tgh bercuti.. seminggu tu. tp x g mana2 pun. Aku dok kat rumah jer.. buat apa yg patut... kenapa? sbb aku nak prepare for my new working environment. hiihihi.. aku tukar keje. dr MEB @ Muhibbah Engineering (M) Bhd kepada Sri Binaraya Sdn Bhd,kat USJ10, Taipan. Sebut je Taipan ni aku ingat jln jem nak g keje tp pg td aku dah test... kuar rumah kul 8.00, lalu TTDI jaya hantar Adam g nursery, then masuk federaaal highway..... kul 8.35pg dah sampai area Taipan tu.. Oklah.. jalan x jem langsung tp byk benti sebab traffic light je lah.

Ada member2 yg tanya, nape berhenti dr MEB tu.... aku jawab nak tukarkan environment. Kat MEB aku hanya buat tender jer... nak lah pulak aku try buat post contract plak. Dah lah hampir 3 tahun buat tender tp x dapat2 pun, tu yg lagi sedih tu.... Nak minta tukar g project dept. x nak lah sbb dulu aku memang berasal dr project dept. pun.... Lepas melahirkan Adam, aku ditransferkan ke tender dept. Maknanya boss aku yg kat project tu dulu, agaknya dah x suka kat keje aku lah tu kan? Apa yg bakal aku hadapi di tempat baru ni pun aku x tahu. Tp la ni aku tgh preparekan fizikal dan mental utk itu...

Pasal Adam plak... hampir 4 minggu dia dok kat Perak. Sabtu lepas aku balik Perak amik dia. Mana tahan klau dok cuti kat rumah seminggu tanpa Adam. hehehehehee.... Pagi ni aku dah start hantar Adam g tadika baru.. 'Taska Ayuni' kat masjid TTDI Jaya tu... Hopefully Adam akan suka taska ni... Taska ni better sket dr taska Adam yg sebelum ni yg mana terletak di bawah rumah jer.... hihihihih... Pg td masa kejutkan Adam, nak hantar g taska, dia kata dia nak naik keta ummi... maknanya, dia x mau g taska yg kat bawah rumah ni....

No comments:

Post a Comment