Tuesday, April 06, 2010

..::TeriMa KaSiH::..

Salam buat semua

Hari ni merupakan hari selasa, selasa terakhir utk aku bergelar pekerja di Muhibbah Engineering (M) Bhd. Aku tengah menghitung hari... Last day aku kat MEB ni pd 10 April 2010.

Actually, klau aku nak clearkan semua leave aku, my last day working in MEB supposed to be 7 April 2010. Disebabkan aku nak main bowling for bowling tournament pd 10 April ni, so, aku lajaklah... aku x clearkan semua cuti.. yg balance cuti aku lg tu... aku biar jer....

Seperti biasa, bila ada opismate yg nak resign, mestilah ada makan2 bersama... kan? aku rasa ini dah jd cam adat/tabiat.. bukannya dipaksa atau terpaksa tp sebagai tanda persahabatan.... :) Hari ini aku lunch ngan kak dah, kak mar, kak banu, wahida, gan dan julie.....

Terima kasih buat kak dah, kak mar, kak banu, wahida, gan dan julie.... (",)



No comments:

Post a Comment