Friday, April 02, 2010

..:: CeRiTa AdAM #3 ::..

Salam buat semua..

heheheh.. aku tukar template lg.. hihihihih... cute tak?

Semalam aku call Adam kat kampung tu byk kali.. sbb dia x mau cakap ngan aku. aarrrrggghhhh!!! tensionnyer.. cam na ni ek? Apa nak buat? tak kan Adam dah x mau balik Shah Alam lg? Aku cuak giler seharian semlm.. Asyik call rumah mak kat perak jer....

Ini semua angkara aku gak. Aku tipu dia pd mlm tu... Aku kan balik kampung ke kedah pd selasa mlm. then rabu mlm kitorg dah bertolak balik ke Shah Alam.. Singgahlah perak.. kononya nak melepaskan rindu, walhal dah plan dah.. nak balik amik dia pd 10 April ni. Masa aku sampai tu, memang seronoklah si bujang tu....
Bila aku tanya.. "Adam nak ikut ummi ke nak dok ngan mak tok?" - dok mak tok jawab Adam
Aku tanya lg.. " Adam nak dok ngan mak tok ke nak ikut ummi?" - nak ikut ummi katanya
Tanya lg.. "Adam nak ikut ummi ke nak dok ngan mak tok?" - dok ngan mak tok katanya

Kesimpulannya.. dia memang belum jelas.. ataupun dia main2kan ummi dia.. hehehhehee...
Kisahnya, bila kitorg nak balik, Pak su dia bw Adam kuar jln2 ngan motor... tgh mlm plak tu. ms tu dlm kul 11.00mlm.... so, bila dia balik mai umah, tgk ummi dia x der... melalaklah si bujang tu.... aaarrrrhhh.... aku call then memang dgr dia melalak... rasa cam nak u-turn amik dia jer... tp dia dia dah diam bila dgr suara aku kat phone tp sat jer.. pas tu dia x mau cakap dah ngan aku. merajuklah tu....

Tak sabar nak tunggu 10 April 2010....

No comments:

Post a Comment