Tuesday, August 24, 2010

..:: ChErITa RaMadHaN 2 ::..

Salam buat semua

Saja nak citer... aku rasalah.. 3 tahun aku dok kat tender dept kat muhibbah dulu x pernah pun aku berbuka kat office.. seingat akulah.. x der... masuk keje kul 8.00pg then leh balik dlm kul 5.00ptg... sempat je buat kejenya... tp kat sini ni.. aduyaiii... baru hari ke 14 di bulan ramadhan ni, aku dah 2 kali balik lambat.. dan berbuka ngan kurma je kat opis ni... sbb tergesa2 nak balik makan kat rumah... huh......

Cuba korang tgk gambar kat bawah ni...


Apa yg lainnya tu? pikir2 kan lah.... pelik kan.. cam na leh jd cam tu? korang tau ke brand apa ni? SAUDI... entahlah... 2 /3 hari lepas aku dpt email pasal fries kat McD.. declare that McD tu x halal.. dlm bulan puasa ni jg, byk hotel2 besar yg dikatakan x halal... habis tu tang mana nak cari yg halal? kehidupan kita ni dah dikelilingi ngan byk benda yg x halal.. susah kan hidup ni? nape susah?

No comments:

Post a Comment