Wednesday, February 02, 2011

..:: HaNya KEraNa ::..

Assalamualaikum....

Salam buat semua....

Hanya kerana masyarakat Cina akan menyambut tahun baru cina, pg td aku datang kerja dalam suasana yg berbeza... Jalan yg selalunya jem, hari ni lengang selengangnya....


Ni kat area jln glanmerie shah alam yg nak naik g federal highway tu... Lengang kan jalannya...

Dan hanya kerana ini.....



Seharian aku bersedih semalam.....

Ni penapis bio aura akulah... Isnin lepas aku beli ganti filter dlm dia tu, filter B dan C... A dah tukar tahun lepas.... Selepas pasang, airnya makin teruk, lagi slow dr sebelum ni.. Rasa nak campak jer filter ni pun ada juga....

Actually aku beli lebih kurang setahun selepas anajng beli. Tp akunya filter airnya yg kuar tu lg slow dr yg kat rumah anjang.. filter yg kat rumah anjang x penah buat hal pun cam filter aku ni.. tensionnyer rasanya.... Lg tension bila ada org marah kita...

:(

No comments:

Post a Comment