Friday, March 16, 2012

..:: hahahahhahahhahahhahaaa.... ::..


Salam buat semua...

Bunyi cam gelak besaq kan? actually kiter nak bgtau, kat office dah x leh nak berFB dah.... huhuhuuuhuuuu utk kiter (sedih ni) dan hahahhahaahhahahhaaa utk semua staff office kiter.

banyak benda nak citer ni. tp x tau nak start tang mana dulu....

hari ni kita relax sket buat keje sbb smlm dah submit satu tender. hujung bulan ni

plak ada satu lg tender nak submit. tp tengah2 nyer ni iaitu rabu depan ada tender interview lah plak yg selalunya akan mengacau keje kiter..... hhhhmmmmm.... dah nasib badan keje saya sebagai seorg QS.

bercakap tentang sbg QS ni, saya ada berita gembira buat diri sendiri.. alhamdulillah, tender yg saya buat 100% costingnya DAPAT!!!! walaupun projectnya hanyalah 2 unit rumah conto
h, tp itulah permulaan perjalanan karier saya sebgi QS yg sebenar..... dalam tempoh 5 bulan lebih saya belajar buat costing sendiri, saya berjaya utk dapatkan project. wwaaaahhh...... yakin pd diri sendiri pun ada juga tp jauh disudut hati ni, risau gak ni... tender klau dah jadi project ni, ada 2 kemungkinan.......
1. klau project tu nnt untung - bos kata QS project pandai handle
2. klau project tu nnt rugi - boss kata QS tender salah! banyak benda x cost in dan macam2 lg.

itu bab kerja... yg mana saya hambakan diri utk RM.......... sebulan.


No comments:

Post a Comment