Friday, March 30, 2012

..:: PaGi JuMaaT yg TeNanG ::..


alhamdulillah..... dipagi jumaat ni, hujan membasahi bumi. sampai saya x sedar dr lena.... hampir terbabas... terjaga ketika jam didinding menunjukkan jam 11.10 pg!!! OMG!!! tp rupa-rupanya, jam dinding tu dah habis bateri. jam kat tangan menunjukkan jam 8.00pg. tetap terbabas..... huhuhuhuhuhuuuu...... subuh Dinasourlah jawapannya......

datang kerja pun lambat. office hour masuk kul 9.00pg, tp saya sampai kul 10.20pg. sbb bgn pepagi ni lah saya nak buat semua keje. siapkan beg anak2 ke taska dan tadika. mandikan adam yg memang liat sungguh nak bangun pagi. bujang ni x boleh silap sket, klau merajuk/menangis pepagi ni, lagi teruklah saya nak melayan kerenah dia. umur dah nak masuk 5 thn bulan April ni tp dia belum matang. sejak dapat adik ni, lagilah mengada-ngada orgnya..... mungkin dia merebut kasih sayang dr saya yg sebenarnya mmg byk perhatian pd adik. bukan nak bezakan tp mmg itu yg perlu saya lakukan... lagipun adik masih menyusu badan. tentulah asyik berkepit ngan saya jer kan.....

sampai di office dgn perasaan yg bersuka ria. sbb dah x der keje! maksudnya saya dah x der nak rushing for tender submission. so, leh relax2 serve internet sambil fillingkan semua kerja2 saya b4 ni.

hhaahahahaahahahahhaaaa....... freeeeeeeeeeee........ bbeeeeesssttttt.......................................

tp sebentar sahaja..... baru dok tekan2 computer nak update blog segala bagai, boss dah masuk lah plak.... Ms Ling dah masuk sbb dia g tender interview pg td.... so, terbantutlah nak update blog pg td. so, dah ptg2 cam ni baru berkesempatan nak update.... hehehehehheehe... peace!!! tu jer nak citer.... (",)

hari ni saya tgh berangan2 nak buat birthday pack utk hantar kat tadika Adam. tgklah nnt cam na.. baru terpikir... ye lah, Adam selalu bw balik hadiah besday kwn2 dia.... apa salahnya ummi buat cam tu jg utk Adam. but still in mind only.....

No comments:

Post a Comment