Wednesday, October 03, 2012

..:: NO ShoPpiNG anyMoRE ::..

"kenapa ni? saya ni kuat shopping ke? maybe lah.. lately ni lah.. sebulan dua ni kot... ye ke? terfikir sorang2... hhhhmmmm..."

korang plak cam na? apa itu shopping bg korang? saya ni bukannya shopping sgt pun.. biasa2 jer.. membeli brg keperluan harian.... bulan lepas mana ada sy g tesco/giant utk shopping brg rumah.... g beli pampers ngan susu jer lah... itu brg keperluan yg wajib dibeli.....


actually, bermula ngan pembelian botol avent utk adeena kat groupon.com tu, saya mmg cam suka gak lah menyoping online ni... tp x byk pun.... lps tu, sy beli utk print gambaq 4R @ rm0.30/pcs. then latestnyer sy beli antie anne nyer roti tu @50% discount.... tu jer....




then apa lg ek... saya beli produk shaklee.... satu set utk saya dan satu set utk adam... saya belikan Adam mealshake... utk tambah selera makan dan perkembangannya.... saya hanya berusaha utk berikan yg terbaik utk dia.... 

kenapa tetiba ni saya bercerita ttg ini semua????? sbb bagi td baru BIG BOSS dapat tau yg saya suka bershopping online..... huuhuhuhuhuhuhuhuuuuu......

salah saya lah kot sbb x bgtau dia dulu... tp klau bgtau, confirm x dapat.... actually cam shaklee ni pun dah lama saya nak beli.. tp bila bgtau dia, dia x brapa nak sokong utk membelinya... entahlah.. that's my BIG BOSS.... 


No comments:

Post a Comment