Monday, October 01, 2012

..:: temasik cafe @ bdr puteri puchong ::..

Hari ni sy lunch nasi putih ayam goreng kunyit dan minum teh ais. Tunggu punya tunggu.. air je yg sampai, nasi x sampai2.. Member satu meja, semua dah dpt apa yg diorg order.. Bila sy nampak dtg lg satu menu, ingatkan yg saya tp rupanya yg org meja sebelah..
Tunggu lg.. Dtg lg satu menu ingatkan yg saya tp yg meja sebelah jg. Ms ni dah kul 1.50pm dah. Kul 2 nak kena msk opis dah.. Ms ni baru dpt tau, rupanya diorg tersalah htq td. Tp org meja sebelah tu selamba je makan walaupun order yg salah sampai kat meja dia. Geram juga hati sy td.. Tp maybe dia pun dah penat menunggu agaknya, makan jer lah..
Kat sini ada jual nasi campur tp lauknya hanya ada ikan goreng, rendang ayam dan msk lemak siput sedut.. 3 mata jer..
Last skali member2 yg lain dah hbs makan, order saya x sampai2 juga. Trus kitorg balik. Saya g bayaq teh ais, terkejut saya.. Kedai mamak pun x semahal ni. RM3.50 utk teh ais.. Tambah 3 hengget lg leh chartime satu..
So, kesimpulannya saya x lunch arr hari ni.. Mood : mmg sedih dan kecewa arrr..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment