Wednesday, October 10, 2012

..:: time for berchatime ::..


korang pernah dgr ttg ''CHATIME" ?


korang pernah minum minuman ni??

 tetiba hari ni teringat plak nak search ttg keHALALan chatime ni.... sejujurnya saya mengaku, dah bercawan2 dah saya minum chatime ni...x terbilang dah... dekat 10 kali pun ada juga rasanya..... my fav is pearl milk tea. yg lain2 flavour saya x pernah try kecuali superior cocoa.
So... hasil pencarian saya ni gurgle ni....

sumber : teh tarik

ianya HALAL dgn sijil halal antarabangsa 
tp dgn JAKIM belum lg diiktiraf TAK HALAL dan 
tiada pengiktirafan lg dr pihak JAKIM. saya try search kat website dia pun,
 x jumpa.. so, klau ada yg jumpa, tolong update ek.... klau nak more info lah baca kat

lastly, sijil halal antarabangsa yg chatime perolehi...


No comments:

Post a Comment