Tuesday, June 07, 2011

..:: ErTi SeBuaH HadiaH ::..

Assalamualaikum....


Hadiah selalu dikaitkan dengan birthday.. Klau dah nak sampai birthday org yg kita sayang jer, tentu kita terpikir nak bagi hadiah apa untuk dia, kan? Hadiah apa yg sesuai ngan dia kan? hhhmmm....

Hadiah diberi tanda kasih sayang dan penghargaan buat insan yg teristimewa... Biarpun ditelan masa, hadiah yg diberi oleh insan teristimewa dlm hidup kita akan menjadi barang yg paling berharga, kan?......

Hujung bulan ni birthday suami tersayang.. dah banyak kali aku tanya dia, apa yg dia nak.. last2 jawapannya... dia nak baby girl.. hehehehheee..... InsyaAllah, klau dah rezki kita, hujung bulan 7 nnt, ummi bagu hadiah baby girl yg sihat utk abah ek...... itulah jawapan aku....

Hasil dr pertanyaan aku pd En Google....

*Jam tangan-mengingatinya setiap masa

*Bunga- Bermula persahabatan*Minyak wangi- Syang yg selalu

*Coklat- semanis kasihmu

*Bingkai gambar- Sentiasa jauh dan enggan berjauhan

*Gelang- hubungan yang mesra

*Telefon bimbit- jangan pergi jauh dariku

*Kasut/sandal- Sesering ambil berat/ prihatin

*Anting2- Menghargai dan menghormati kamu
*Buku- Bersifat terbuka dan bertolak ansur

*Payung- Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi

So, nak bagi yg mana satu ek? ...... Dalam hati ni memang dah terasa cam nak belikan si dia H**** tu sbb sejak dr mola2 couple sampai la ni, asyik dia jer yg belikan aku benda tu, aku pakai yg baru, yg lamanya dia yg pakai.. so, cam terasa nak belikan yg barulah utk dia walaupun dia dah ada bendanya ni.. cuma aku nak upgradelah sket.... bleh mudahkan dia dlm berurusan tiap2 hari..... ehehehehehhe....


No comments:

Post a Comment