Wednesday, June 29, 2011

..:: LaManYa x UpdaTe ::..

Assalamualaikum...

Betul ke dah lama aku x update akunye blog ni? betul ke? hhhmmmm.... betullah kot.. actually aku mmg bz sket minggu lepas. sbbnya pasal kerjalah... last week, buat pertama kalinya setelah setahun aku bekerja kat SBR ni, aku kena buat tender sorang2. buat costing sorang2 tp ms Ling ajarkanlah.. kire ni 1st time aku buat costing sepenuhnya kat SBR ni. Dulu ada juga tolong Ang buat costing tp sket2 jer, cam part floor finishes je or sanitary jer... cam tu lah. x full versionlah kata org tu....

Korang semua tau ke aku keje sbg apa ni? heheehhee... cewah..... cam kena buat post "aku dan kerjaku sbg seorg Jurukur Bahan / QS). Aku dah buat tp lom siap lg sbb sibuk... nntlah aku postkannya....

Banyak perkara yg berlaku dan banyak benda yg tingin aku nak share tp... masa tu x der... heheehehe... aku tiap2 hari buka blog ni nak update tp x berkesempatan.... idea tu lari. agaknya jiwa seorg penulis x der kot dlm diri ni cuma jiwa seorg insan yg teringin berblog jer yg ada. hihihihi.....

Ahad lepas aku baru berkenalan ngan "Angry Bird". Korang kenal tak ngan angry bird ni? Adam dah lama kenal ngan angry bird ni. tp aku jer yg baru tau... maklumlah hp aku tak canggih dan aku tak der tab/iphone/ipad... org2 yg ada gadjet2 ni jer yg tau pasal ni dan yg kaki game, sure dah kenal angry bird.... kisahnya, abah Adam downloadkan game angry bird ni kat pc dia... so Adam leh main bila2 je tanpa online dan tanpa guna tab anty (yg selalunya menjadi tempat utama Adam utk bermain angry bird).

No comments:

Post a Comment