Thursday, June 09, 2011

..:: NoRA ELeNa ::..

Assalamualaikum...

Rata-rata sekarang org memperkatakan ttg drama di tv3, setiap isnin-khamis kul 7.00mlm... Tentunya Nora Elena... Demam Nora Elena ini melanda selepas demam asmara2 / nur kasih the movie....

Dlm facebook plak, memang ramai yg x sabar2 nak balik tgk Nora Elena. dan aku terjumpa post yg mengatakan ada satu blog ni yg membuat kritikan pd drama ni... korang leh baca kat blog Ms Geli ni. dan lepas tu plak aku jumpa plak blog yg lagi satu ni, blog ms Marliza ni. Dua2 macam mengkritik pd jalan cerita Nora Elena ni.. atau dalam erti kata lain dua2 blog ini membuat kesimpulan utk semua penonton supaya "Berpijaklah di dunia nyata demi kehidupan bahagia"

Bagi aku, dua2 blog ni memberi pandangan yg negative pd drama ni... dan aku x kisah pun ngan kritikkan mereka tu ataupun org lain... dan apa plak pandangan korang? pandangan aku?? senang jer, ianya hanya sebuah lakonan... biar jer lah.. takat nak layan citer2 drama yg penuh ngan 'drama' ni, aku OK jer jln citernyer.. soooo sweeettt... x der lah plak nak mengheretnya dlm kehidupan harian aku. sbb aku dah mmg berpijak pd bumi yg nyata!!...

Tp apa2 pun, aku tetap sukakan lakonan Aaron Aziz.... hehehehhehe.... pg td aku dah LIKE fb dia... hehehehehhee.... Dia tu, jd romantik pun bleh, ganas pun bleh... sama jugalah ngan bintang popular si Shahezy Sam tu, Rosyam Nor tu.... semuanya sama jer.. dah karier diorg sebagai pelakon utk melakonkan watak2 cam tu... cuma kita yg menonton patut menilainya... tp jgnlah kondem plak.. sbb bagi aku, drama2 cam Nora Elena ni lg bagus dr drama2 hantu yg ada kat tv3 tu.. hehehehee.. sbb aku x suka tgk citer2 hantu ni. citer hantu kak limah jer aku layaannn....

No comments:

Post a Comment