Saturday, December 24, 2011

..:: BaJu BaRU AdEENa ::..

sebagai seorang ibu, kita akan pikir 2/3 kali utk belikan baju utk diri sendiri tp klau untuk anak-anak, cepat jer membelinya.... baju abg Adam sahaja dah penuh almari. inikan pula anak dara saya yg sorang ni. dah makin besar ni, memang lg sakanlah agaknya umminyer menyopping baju Adeena.... tp hakikatnya, saya x pandai shopping baju anak-anak... Adam dulu, balik2 baju cartoon PooH jer yg saya belikan... kata org, x der taste lah ummi ni..... klau tgk anak2 saya berbaju cantik dan branded tu, itu maknyanya aunty diorg yg belikan... betul... almost 99% baju2 yg cantik dan branded tu aunty diorg yg belikan. tu lah... rezki anak-anak. ummi ngan abah x pandai nak belikan baju2 yg cantik, ada aunty yg belikan... alhamdulillah...

terima kasih aunty.... sbb menjadi tempat anak-anak cik yon bermanja dan berkasih sayang dari aunty bujang sampailah dah kawen ni....... *_* terima kasih juga buat uncle.

ni baju yg saya sukaaaa sangat.... dan ni taste aunty... hehehehheheee....










No comments:

Post a Comment