Wednesday, December 21, 2011

..:: MyBuNgaSeRoJA ::..


"Mari menyusun seroja....
Bunga seroja aaaaaa..... "

tetiba teringat kat Mawi.. apalah citer dia ek. dah nak jadi bapa org dah kan... dulu dia lah Raja SMS... memang ramai giler peminat dia.... bila dia putus pertunangan ngan Ina dan kawen ngan Eikin, popularity terus jatuh dan pudar dan banyak jugalah gosip2 dia yg keluar.... tp saya bukannya nak citer tentang Mawi... saya nak citer tentang MybungaSeroja a.k.a rumahku syurgaku yg terletak di Apartment Seroja.... heheheeeehehe.....

tarraaaa..... ada set sofa baru *_*. sila abaikan baju2 yg belum terlipat tu ek.... sofa ni saya beli dari bestfriend saya a.k.a aunty Nang Jamilah.... heheheeehehee... 2nd hand..... walaupun 2nd hand tapi dia guna pun lom lg sampai satu tahun. cantik tak? matching tak ngan warna dinding, tirai dan sebagainya? any comment?

susah juga saya nak dapat kelulusan pinjaman pihak bank untuk beli set sofa ni.. jenuh memujuk.. bukannya dia x nak luluskan sbb saya ni x cukup syarat tp alasannya... besar sangatlah nnt ruang jadi sempit. x matching ngan warna cat dinding lah... dan banyak lagi lah... tp nasib baiklah, pujuk punya pujuk.... dia luluskan.... bank mana? my husband lah..... hihihihi...





No comments:

Post a Comment