Saturday, December 10, 2011

..:: TeRsaLaH eRTiE ::..

apabila saya blog walking pd mana2 blog yang saya x kenal, dan tgk kat blog diorg byk follower dan dapat banyak komen utk setiap post, saya begitu teruja... bestnya.... terasa cam hidup jer blog tu. sbb terdapat komunikasi diantara penulis blog dan pembaca blog. dan bila saya lihat pd blog saya sendiri ni, terasa cam saya yang tulis dan sya jugalah yg membacanya... mungkin bahan yg ditulis oleh saya ni x dapat menarik ramai org untuk membacanya....

yer lah... saya ni bukannya berbakat dalam penulisannya tp cuma saya suka berblog ni sbb nak berkongsi cerita anak2 dan kehidupan harian.... serta utk menambah kenalan. nak tulis ttg politik saya x berminat pd pilotik, nak tulis pasal hiburan, saya lg suka membaca kat beutifulnara/ohbulan je... so, tentulah saya hanya bercerita ttg diri, keluarga dan sekitar saya sahaja....

tapi sepanjang saya berbelog ni, inilah pertama kali penulisan saya dikomen oleh org yang tidak saya kenali dan komennya menyedihkan saya... agak beremosilah.... jadi fb saya pun berkata-kata...

semalam saya sedih sket dan terasa cam nak stop jer dr berbelog ni...

adakah saya ni seorg yg terlalu sensitif? saya mungkin x dapat nilaikan diri sendiri tetapi orang2 yang berada di sekeliling saya mampu memberi tahu saya tentang itu. tapi apabila diberitahu ttg itu, adakah saya mampu menerimanya dgn seadanya? aduhai hati, berkata-katalah padaku...

No comments:

Post a Comment