Tuesday, May 03, 2011

..:: iT's AlreadY MaY 2011 ::..

Assalamualaikum...

Sedar x sedar rupanya dah masuk bulan May 2011. Sekejap je rasanya... Sbb aku dah x sabar nak tunggu 19 May ni... Nak tengok Nur Kasih The Movie... Hopefully angan2 ku ini tercapai lah.. sbb hari tu aku ada berangan2 nak g Cameron/tanah tinggi, cam x nampak gaya jer leh g jalan2 tu....

Actually aku suka sangat tgk wajah manis, bersih si Nur Amina tu tp aku x suka tgk pd Tiz Zaqiyah.... sbb apa tau......

Haaa... kan lain orgnya tu.. hehehehehhee... memanglah pelakon.. dah kejenya cam tu. untuk berlakon.... kita yg menonton ni jer yg perlu ambil pengajaran dr drama/filem yg kita tgk tu...


Lewat kini kurasakan kasih kian kudambarkan
resah hati yang ku pendam pada takdir dan harapan
detik waktu dan suratan siapa tahu ketentuan
ku mencari cahayanya dalam bayang kegelapan
nur kasih nur kasih
masih hidup dan pilihan lain untuk setiap insan
melayarkan perjalanan dalam maya kesamaran
nur kasih nur kasih
aku kembali kerana masih mencari yang hakiki sih tak pasti
janji suci yang abadi
nur kasih nur kasih ya nur kasih nur kasih
aku kembali kerana masih mencari yang hakiki sih tak pasti
janji suci yang abadi
nur kasih nur kasih

2 comments:

  1. tuela..die dalam nur kasih sangat somel..bile dah bukak segala..hurm..jadi biasa2 je kan

    ReplyDelete
  2. ye lah... nama pun berlakon, kan..... heheheheeh...

    ReplyDelete