Tuesday, November 22, 2011

..:: BeSdAY CeLeBRaTioN ::..

waaaaahhhhhh... tajuknya cam best jer kan. besday celebration. ehehehehhhehee.... ye lah dah 5 tahun hidup sebumbung, manalah tau kan kot tahun ni dia buat kejutan / lebih romantik. hihihihiiiii... memang pon...
inilah hadiahnya.... (",) bestkan... salah satu benda yg aku nak sangat. tp ianya hanyalah mimpi... heheheheehe.. sorry.... dlm mimpi jer lah i dapat camera ni. hihihihihihii...

jalan cerita yg sebenarnya cam ni... 21/11/2011@0200, sang suami baru balik rumah.... dia mmg selalu keluar mlm2 sbb ada keje mlm.. aku yg dah lalok tidor bersama-sama ngan anak-anak, antara sedar dan tidak akan kepulangannya. dengan senyuman yg manja, dia mengejutkan aku dan menarik aku turun dari katil menuju ke ruang tamu rumah...... alangkah terkejutnya aku, bila nampak tiga batang lilin (IKEAnyer) dinyalakan diatas meja berserta satu kotak snack plate KFC yg ada dua ketul ayam tu. satu utk aku dan satu lg utk dia.... romantik tak? kitorg makan kfc pd pukul 2.00pagi bertemankan cahaya lilin..... aku tersenyum sorang2 sambil makan KFC...

janji dia dulu, nak blanja aku makan sany char kor teaw kat kutg melayu subang sempena besday aku. so, aku pun tuntutlah..... habis jer kejer, tepat2 jam 6pm, aku trun office. walaupun pd masa tu hujan lebat, tp aku harungi juga hanya kerana sany char kow teaw... masa aku tgh pregnankan Adeena, boleh dikatakan seminggu 2 kali aku ngan dia g makan kat situ.. tp, nasib x menyebelahi aku... rupanya mlm td, kat area kedai tu ada pasar malam.... aduuuhhhhh... susah tul nak dapatkan parking. aku yg sememangnya yg dah faham sikap dia yg x suka keadaan yg sesak ni, terpaksa akur utk pulang dgn perut yg kosong..... mungkin dia perasan yg aku sedih, so dia cadangkan kitorg g makan kat kopi kaw - kopitiam kesukaan aku&aunty kat bukit jelutong ni. lg skali harapan aku hancur apabila sampai je kat situ, kopi kaw plak tutup... under renovation. huhhhuuuuuuu... sedih dan bertambah sedih.....

akhirnya, kitorg akhiri program jln2 cari makan kitorg mlm td ngan..... taaarrraaaa.....

DOMINO's PIZZA pilihan kitorg.. tp lagi2 cerita sedih menimpa aku mlm td... kitorg order dah setengah jam tp pizza yg dipesan x kunjung tiba... kesian kan kat kitorg.... bila g tanya kat kaunter dia kata tgh prepare, 10 minit kitorg dok tunggu depan kaunter tu, rupa-rupanya pesanan kitorg dh lama siap dan diletakkan di depan mata mamat casher tu tp dia yg x prasan... huhuhuhuu... sodeh.... dgn perasaan yg hampa, trus ambil dan balik makan kat rumah jer sbb nak tgk harimau muda mengauuuummmmm plak.

alhamdulillah.... setelah penat menemani harimau muda menentang garuda, kemengan penalti 4-3 adalah hadiah yg cukup bermakna pd hari jadi ku.....


No comments:

Post a Comment