Wednesday, November 23, 2011

..:: SuRveY tadiKA utK AdAm ::..



untuk pendaftaran sahaja.... yg nak kena saya laburkan pada hujung December ini....

kalau saya memilih LITTLE CALIPH @ RM1.510.00

kalau saya memilih AD-DARIS @ RM1.562.50

kalau saya memilih SMART SOLEH @ RM1.433.00

kalau saya memilih PASTI @ RM870.80

baru saya tahu betapa pentingnya simpanan utk hari depan.... ahahhahahaa.... banyak giler tu.. x pernah terpikir cam tu jumlahnya.... maklumlah... ni tahun pertama nak hantar anak g sekolah...

so, agak2nya... yg manalah pilihan saya.... yang mana menepati kemampuan kewangan saya... agak memeningkan bila nak pilih tadika yg terbaik utk si anak ni... bila kata yg terbaik, tentulah dlm kepala ni kata "MAHAL". tp harus diingat... yang mahal itu tidak semestinya yang terbaik dan yang murah itu tak semestinya tiada kualiti... saya berdoa supaya Allah murahkan rezeki utk saya supaya dapat menghantar anak ke tadika yg terbaik....

No comments:

Post a Comment