Saturday, November 12, 2011

..:: Ya Allah, KuaTkAn SeMAnGatKu ::..

Tanggal 9 November 2011 memang memberi dugaan yg besar buat aku. Segala yg berlaku mungkin ada hikmahnya...


Mungkin semua ini bukan rezki utk Adeena. Sayangnya... tp aku kena tabah dan tenang utk mengharungi saat2 ni. Susu yg diperah dgn kasih sayang, akhirnya terpaksa digunakan utk memandikan Adeena je... Semuanya yg aku perah & simpan yg hujung bulan 9, penuh bulan 10 dan awal bulan 11 ni.... Aduyaaaiiiii.....

Salah siapa? Fizikalnya salah abah... tp bila dipikirkan, bukannya sengaja dan bukannya niat dia tutup peti ais tu x rapat.. Ya Allah, apa dosa aku yg menyebabkan Engkau menguji aku dgn dugaan ini...

Selepas kejadian ni, aku trus down. tetiba plak aku prasan, produktiviti susu aku pun dah down. Dimanakan semangat aku? Hilang cam tu ajer.... kena cari balik ni, tp dimana???? dan macam mana????

No comments:

Post a Comment