Saturday, March 26, 2011

..:: 1 daY MC + 2 dAys EL ::..

Assalamualaikum....

Citernya begini.... isnin malam, Adam terbatuk2 dlm kul 12 lebih... masa tu dia dah tido.. aku terkejut... tersedar dan tgk2 Adam muntah... terkeluar habis semua susu yg diminum sebelum tido td...... selasa malam, Adam muntah lagi... dlm kul 2 pg dia terbangun, then terus muntah.. aku tersedar sbb mlm tu Adam cam x selesa tidurnya... so, pg rabu tu aku pun bawa Adam g jumpa doktor zaini - doktor kesukaan Adam.... kata doktor mungkin Adam ni muntah sbb kahak kot... so, dia bg ubat batuk yg boleh tahan muntah dan bg pd Adam b4 tido jer.. sehari sekali ajer... so, far sampai mlm td... Adam dah x muntah mlm dah.... lepas check Adam tu, ummi plak gatal nak scan adik Adam yg kat dalam perut ni... rindu rasanya nak tgk adik.. ye lah, sekarang adik dah banyak bergerak...

Masa dr Zaini dok scan perut ummi, Adam pun menyebuk juga... dia kacau doktor... aku x pandai tgk sangat scan ni tp bolehlah sket2 ngan bantuan penerangan doktor Zaini ni... berat adik baru dalam 500 gram dah... then aku nak tau jantinanya... dr zaini kata...... she's a girl.... ini menguatkan lagi tekaan aku yg berdasarkan kalendar cina tu... terus aku sms my hubby...
then b4 kuar dari bilik doktor, dia tanya.. mama nak MC hari ni? sbb semlm x cukup tido, jaga abg yg x sihat ni..... aku jawab x yah lah... tp doktor kata, i bg je tp depand on mama lah nak guna atau tak.... last2 aku guna jg MC tu.. hehehehe sbb kat opis aku ni kan klau masuk after 11.00am dah kena amik leave..... sbb sayangkan leave aku, aku guna je MC tu walaupun ptg tu aku masuk opis cam biasa.. ehehehehehheee....

23 weeks

Mlm tu ms nak g umah anjang, aku dpt call dr my hubby yg tok dia meninggal dunia kat kampung... so, EL for more 2 days.....

No comments:

Post a Comment