Monday, March 28, 2011

..:: M E R L I N ::..

Assalamualaikum....

Salam buat semua.....

Korang layan tak citer M E R L I N kat tv3 tu? hari ahad, 10.30mlm.... huhuuuu... ianya menjadi salah satu favourite tv show aku sekarang... tiap2 minggu pasti aku tgk walaupun kena marah ngan suami tersayang...

Tp semlm.... aku tgk cam dah nak habis jer utk Merlin Season 3 ni... Sedih lah plak.... Aku suka betul pada Merlin tu... sampai aku cari pelakon sebenarnya lah.... Namanya Colin Morgan... Umurnya baru 25 tahun.

Apa yg aku suka kat citer ni ek? aku suka ngan Merlin lah.... aku suka sgt bila tgk dia nak buat magic dia.. ayat apa ntah yg disebutnya tu.... aku suka sgtlah serries ni....

Ni lah heronya...

walaupun dia x sehebat satria2 yg lain bila bertempur di medan peperangan, tetapi dia bijak dlm mengatur strategi

Morgana... orangnya cantik tp jahat nak mampos... geram aku tgk..
Ni lah ending citer semlm... Merlin, Athur dan satria dia berjaya menawan balik Camelot dr genggaman Morgana dan kakaknya... dan bila aku check kat internet hari ni... cam ni lah last episode utk Merlin season 3 ni.....



No comments:

Post a Comment