Tuesday, March 08, 2011

..:: F O L L O W E R ::..

Assalamualaikum

Salam buat semua...

Sebenarnya.... malulah nak cakap kat sini.. sbb..... entahlah...

Sebenarnya aku terfikir, ramai ke org yg baca blog aku ni? Aku memang suka baca blog org.. heheheeh... klau tgk kat list blog aku tu, ramai yg aku x pernah jumpa sebenarnya.... kebanyakkannya aku kenal melalui blog dan blog.... hehehehehhee.....

Bila tgk follower diorg, mak aii.... ramainya... cam na nak bg jd ramai cam tu? sbb aku dok nampak cam, klau ramai follower tu, ramailah yg suka baca blog kita. betul ke? aku pun x pernah check list blog org lain... adakah aku ni salah satu dr blog list diorg......

Sebenarnya perkara ni terdetik bila aku sign up ngan nuff nang baru2 ni... dia tanya, selalunya post aku ni ada org komen tak? aku jawab, x der / 0 komen... ye lah... bila aku tgk balik pun, memang x der pun org dok komen post aku. x der org baca ke blog aku ni? hihihiiiihi... aku pun bukannya publish sgt add url blog aku ni.... iihihihihih....

Cuba tgk follower diorg....


Follower aku plak....

Terima kasih kerana sudi menjadi follower aku.. Tp betul ke klau ramai follower ni, ramailah yg dok baca blog kita ni? hmhmhmhmhmhmmm......

No comments:

Post a Comment