Wednesday, April 06, 2011

..:: AsmaRa 2 ::..

Assalamualaikum...

Korang layan tak citer ni?


Aku memang dok layan citer ni dari dulu lagi... semalam aku tgk juga... klau aku terlepas, aku mesti tgk balik kat tonton.com.

Saje nak citer ttg citer ni semlm, aku kesiankan si Zalia ni... kesian sangat.... Zalia dan Asmara yg menjadi mangsa keadaan.... Aku dr dulu x brapa sukakan watak Melati ni... Kesian aku tgkkan si Zalia tu... perasaan dia... yer lah, before dia kena langgar tu, Zalia dan Asmara dah berbaik, dah suka sama suka... dah mula menikmati kehidupan yg bahagia disaat menanti kehadiran Adam dlm hidup mereka..... cam dah nak happy dah ending dia tu... tp, malang tak berbau.... dalam kes ni, aku betul2 salahkan si Sahlan tu (ceeeewaahhh.... pengkritik bebas plak aku ni) Sahlan tu, dah lah dia buat cam tu kat Zalia, la ni dia dok kongkong kehidupan Zalia plak sbb dia takut pd bayang2 dia sendiri.. sepatutnya dia berdepan ngan kenyataan... jumpa Asmara dan bgtau perkara yg sebenar...... biarlah Asmara, Zalia dan Melati yg membuat keputusan mereka....

No comments:

Post a Comment