Monday, April 04, 2011

..:: TeRaSa CaM naK g JaLaN2... ::..

Assalamualaikum...

Tersenyum aku bila tgk my lovely hubby comment kat FB aku.... macam ada harapan je niii...

Aku dok tgk2 gambar member2 kat FB tu, ramai jg yg berjalan2 kat cameron, trus teringin nak g jalan sana lagi... masa raya cina hari tu, ada kak eikin ajak naik atas sana tp masa tu, my hubby ngan Adam, dua2 depa x nak ikut... x best arrrr.....

Actually memang aku ada hasrat utk g jalan2 kat bukit tinggi sebelum aku deliver..... tp klau g bukit tinggi, tentulah nak bermalam kat sana kan.... plannya nak guna berjayanya package kat bukit tinggi tu... leh g ramai2 ngan aunty, anjang, ucu dan yg lain2... tp kemungkinan my lovely hubby ni x dapat ikut tu ada.... tp kita tgklah yg mana satu aku dapat nanti... ada lg 109 hari lg utk ditentukan dimana rezki kakiku utk berjalan... entah2 nanti, dua2 tempat tu x dapat...

Tp utk my lovely hubby... klau ada terbaca post ni... pleassseeee sayang.....

Last skali aku g cameron pd thn 2007. Adam masa tu baru dlm 8 bulan rasanya.... masa tu g skali ngan abg tenno ngan kak elia.... masa tu depa dua plak baru je kawen lom ada anak lg.... tp thn lepas 2010 diorg dah naik lagi skali bersama hero tersayang yg dah setahun lebih....

tp aku?? hhuhuuuuu.... tu yg membuatkan keinginan nak naik cameron lg membuak2 tu....

Kita layan je kenangan lama sbg pengubatnya....


Rasanyalah... antara bukit tinggi ngan cameron hignland ni, mana lg best ek? bukit tinggi tu aku lom penah naik/sampai sana lg... tp bila dok tny pak cik google ni, macam....... lg best g cameron dr bukit tinggi tu. Apa pendapat korang?

No comments:

Post a Comment