Monday, March 08, 2010

..:: 5 ThinGs On My LiST ::..

Salam buat semua

Ni kali pertama aku di tag oleh member blogging ni. tp member yg tag aku ni ialah member sekolah lama, masa form 5 dulu. ex-classmate. aku ditag oleh noris.

5 Things I'm thankful at
5 Perkara yg aku bersyukur sgt....
1. dianugerahkan nikmat kesihatan dr dulu smpi hari ni.
2. dilahirkan dan dibesarkan dlm sebuah keluarga yg sederhana
3. dipertemukan jodoh dgn suami tersayang yg byk mendidik dan membimbing aku kejln yg lurus
4. pd hari ini aku masih lg mempunyai sahabat2 yg sanggup bersama2 aku tika aku dlm delima/ kesusahan.
5. hati aku masih hidup diketika ini

5 Things I regretted about..

5 Perkara yg aku menyesal....
1. gagal dlm membesarkan adam. maksud aku fizikalnya. orgnya kurus....
2. ms dalam pantang adam dulu, aku x pam susu utk buat stok utk adam. ms tu aku kurang ilmu ttg breasfeed ni.
3. sbb dulu aku amik course qs ni kat U. sepatutnya aku amik course pendidikan... (nak jd cikgu)
4. ....
5......

Alive Celebrities I wanted to meet
5 Org celebriti yg tingin aku jumpa (internal jer kot)
1. Amy Mastura
2. Ziana Zain
3. M.Nasir
4. Linda Onn
5. Faizal Hussien

5 Place I want to go
5 Tempat yg aku nak pegi

1. Tembok Besar China
2. Bandung / Tanah Abang (shopping)
3. Mekah
4. Singapore
5. Korea

5 Childhood Memories
5 Kenangan dizaman kanak2
1. aku berbasikal tiap2 hari ke sekolah
2. kepala aku luka sbb kena kayu msdok lastik buah setoi.
3. akulah satu2nya junior dlm team bola tampar sekolah dulu. yg lain semuanya kakak2 form 5. daku sorang je wakil tunggal form 1
4. geng 5D4 ramai2 g langkawi
5. ms kat KMK, aku ditegur sbg "cik adik yg tersenyum manis dibelakang sana" oleh si Fetri Yahya. heheheheehh....

5 People to continue the tag circle
5 Orang utk di tag
1. auntie
2. kak lynn
3. Lia
4. akak Eynda
5. pikah

No comments:

Post a Comment