Sunday, March 14, 2010

..:: JusT ..... ::..

Salam buat semua

Pendirian aku ni memang cepat sgt berubah. hehheehee.... susahkan klau cam ni. tp... tu lah, rambang mata dan susah nak dapat yg betul2 aku suka. bila dah dapat, aku akan setia sesetianyalah... cewaah.. puji diri sendiri plak.

Aku suka dunia blogging ni. Buang masa ke? atau blog ni hanya utk org yg x der keje jer.. apa plak, dgn blogging ni, ramai yg bleh buat duit... buat macam2... jual sana... beli sini.... hehehehehee... tp aku? just menggunakan blog ni utk kretiviti aku sendiri... bukan utk bisnes / sebagainya... selain facebook/friendster/fotopages.... ni jer lah keje aku. hihihii... seronok tgk org lain yg punyai blog yg cantik2, siap leh buat duit ngan nuffnang tu... agaknya klau aku buat duit ngan nuffnang tu, aku akan dpt bonus tak? sbb nama aku pun nang jg. hihihihihih

Sebelum tido ni, sbb adam dah tido awal.. so, aku amik peluanglah ni.... citer hari ni.. td keje, half day. tp aku blk dlm kul 2.00ptg gak. ada keje sket yg kena settlekan. submission on monday.. hhmmmm... lepas keje, balik umah amik adam then g puncak alam, amik anjang... then g plaza alam sentral. buatapa? main bowling!!! hehehhehee.... benda yg x dirancang. adam nak tgk bowling besar, yg bolanya berat. dah tgk.. ajak kuar, x nak kuar sbb dia x main lg katanya.. jd aku ngan anjang ambik kesempatanlah.... sorang satu game jer... bolehlah point 100++. hihihihihi.. kat alam sentral ni lah, 1st MEB bowling tournament dan guess what? aku dapat jd best women bowler!! aku pun x sangka... actually tu nasib jer tu.. tuah aku pd hari tu. main bukannya ada skill sgt pun. pakai main hayun jer...

Lepas main bowling, barulah kitorg g kedai romantika, tingkat 5 tu.... nak beli bungan utk gubahan raga utk auntie on her special day on 20 March 2010. lepas bayar semua, g makan kat cili merah, seksyen 9 then g sri muda tempat pak jang jual sate. then baru balik rumah. kul 8.30 gak lah sampai rumah td... penat wwooooo......

Dlm kul 10.00, saja gatai tgn ni g talipon auntie.... kat ner?.... dia on the way blk dr KL, g dating.. hiiihihii... teruja teringin sgt nak jumpa si dia... auntie pun datanglah bkt jelutong dan kitorg minum2 kat MMZ tu.. ni 1st time jumpa si dia... baru semangat sket nak beli brg2 nak wat kenduri ni.. hiiihhi... nnt2 aku plak yg xcited lebih dr auntie. sorry ek auntie.... huhuhuhu... memang sedap mata memandang. dlm hubungan, yg penting, jgn terlalu mengharapkan kesempurnaan. toleransi antara kedua2 pihak.. saling memahami...

No comments:

Post a Comment