Monday, March 29, 2010

..:: TuDuNg oH TuDuNG ::..

Salam buat semua

Jumaat lepas, aku, auntie, anjang dan ibu@angah telah merentas hutan concrete

semata2 utk membeli tudung di jln TAR disamping kain+baju kemeja utk wedding auntie nnt. Ni semua auntie punya pasal.. Dia yg bgtau/perkenalkan tudung an-nur kat kitorg.

Tambahan pula aku memang ada beli ngan opismate tudung an-nur ni ngan harga $40.00. Tudung yg aku beli ni yg lycra + awning thaisilk.... memang sedap dipakai. Harganya pun murah berbanding tudung yg sama ciri2nya yg aku beli ngan member lain plak... tudung maira rasanya.. dlm $70.00. Aunty kata klau amik borong byk... leh less lg. Anjanglah org yg paling bersemangat bab2 ni... makanya jumaat lepas, aku sampai sakit kepalalah memilih warna tudung yg berkenan di hati. dok kat kedai tudung tu pun dah satu jam lebih...

Ni gambar dr website an-nur. Klau malas nak masuk KL, leh masuk website dia utk keterangan lebih lanjut atau ni beberapa website yg aku jumpa yg menjual tudung an-nur.... kat jln TAR ni pun ada dua cawangan dia. Satu yg mcm kat atas ni lah, kat Noble Hotel Jln TAR dan satu lg kat Gedung Textile Jln TAR gak yg berdepan ngan BATA.

No comments:

Post a Comment