Wednesday, March 17, 2010

..:: Cam Na Ek? ::..

Salam buat semua

Aku betul2 dlm delima skrg ni... cam aku tulih kat fb tu lah.. mampukah aku nak berpisah ngan Adam. Mola2 aku dah ready... tgh prepare minda aku.. (konon) utk berpisah buat sementara waktu ngan adam. Tp.... semlm, bw mak ngan ayah g rumah Kak Rina (sepupu helmi)... dia kata.... isshhhhh... klau dia x sanggup bg anak kat mak jaga walaupun mak sendiri. katanya kita yg penat ngandungkan dia... biar kita korbankan masa dan tenaga kita utk anak-anak ni. Buat nnt dia x mau balik kat kita atau mak tok dia x mau bg balik kat kita, cam na? isshhhh.... aku tergugat balik....

Berfikir secara positive.... ada jg kawan2 aku yg bg anak depa dok kat kampung..... then amik balik.. ok jer... siap neneknya leh tolong ajar x payah pakai pampers dah... ye lah.. klau harapkan aku atau helmi memang arrrrr.... x tau bila leh ajar adam ni. Tambahan plak kitorg ni jarang dok kat rumah.. weekend jer panjang je kaki ni jalan sana sini.

Apa pendapat korang ek? Ada ke yg membaca coretan aku ni? Ke aku dok layan perasaan sorang2 ni.... hhhhmmmm..

No comments:

Post a Comment