Sunday, March 28, 2010

..:: OLe-OLe BaLi CoNTesT ::..

Salam buat semua

Sekali lagi tangan ni gatal nak joint contest. Bg aku ngan joint contest ni aku leh tambah ramai kawan2 dialam maya ni. Mungkin hari ini aku hanya berkawan melalui alam maya ni jer... mana tau ada rezki nnt kitorg leh jumpa di dunia yg realiti diluar sana.


Stepnyer mudah jer...

1. Kena jadi Follower blog Queen
2. Letakkan Banner Contest di side bar blog dan linkkan trus ngan blog Queen. 3. Buat entry khas bertajuk "Ole-Ole Bali Contest" yg mengandungi jawapan soalan diatas dan gambar percutian kamu yg paling best
4. Letakkan Banner Contest di entry kamu serta linkkan ke blog Queen

5. Sila tinggalkan commennt do comment box beserta dgn link direct ke entry "Ole-Ole Bali Contest" kamu

Tarikh tutup
31hb. March 2010.. Sempat lagi ni...


Here we go....
1. Queen ke Bali atas tujuan apa? - Honeymoon .... hehehhhee

2. Di Malaysia, "Ikan Gurami" dikenali sebagai apa? - Ikan sepat.

3. Merujuk kepada gambar di bawah, yang mana satu kopi jantan yang mana satu kopi betina?

- yg sebelah kiri tu kopi jantan dan yg sebelah kanan tu kopi betina

4. Gambar percutiaan yg paling best! Taaadddaaa.... hheheheheee... ni gambar pd 20 April 2008. Hari yg bermakna buat kami bertiga. Hari ni merupakan birthday Adam yg pertama. Actually, ms aku kawen dulu anjang ada janji nak sponserkan tempat berhoneymoon utk kitorg berdua tp x sempat nak honeymoon pun dulu... sibuk jer memanjang... So, kitorg cover balik ngan celebrate birthday Adam kat Langkawi... Penginapan ditanggung, cuma kos utk perjalanan dan makan-makan jer yg kena tanggung sendiri. Best sgt masa g Langkawi ni sbb hasrat aku utk naik gunung mat cincang ni tercapai walaupun berkabus tp aku suka sgt... sejuk jer dok kat atas ni... utk citer2 masa cuti kat langkawi ni, leh sambung baca kat sini ek.

Kenapa aku kata cuti kat Langkawi ni merupakan percutian yg paling best.... sbb Langkawi ni memang tempat perlancongan yg paling best.. nak rehat2 ada pantai... nak shopping2 pun bleh tahan gak kat pekan kuah tu.... semua ada.. yg paling best sbb aku suka makan laksa... hehehehe.. 3 hari kat langkawi ni aku asyik makan laksa jer.. 'hantu laksa' - tp x pandai2 nak masak laksa sendiri pun... hehhehhee...

2 comments:

  1. thanks...

    semoga berjaya ya!

    tak sbar dah nie nak pilih pemenang..

    ReplyDelete
  2. klau nik x sabar nak pilih pemenang, kitorg x sabar nak tau apa hadiahnya... heheehehe :)

    ReplyDelete