Friday, July 15, 2011

..:: 39 WeeKs ::..

Assalamualaikum...

hhhmmm..... semalam, aku g check-up..... hari ni genaplah usia kandunganku 39 minggu.....


Lagi 7 hari... jeng.. jeng... jeng.... cam na lah hari2 yg bakal aku lalui nanti..... alhamdulillah, check up semlm, semuanya OK. Keputusan check hb kat Hospital Klang tu pun dah kuar.... hb aku 11.1.. bp pun OK.... x macam masa adam dulu.. hujung2 cam ni lah bp aku naik.... then nurse dah pesan, klau on due date tu aku lom bersalin lg, maka pagi2 due tu g lah serah diri kat hospital yg aku nak bersalin dulu tu.... Bila semuanya smooth jer ni, ada juga raga bimbangnya..... klau dulu aku pecah ketuban tp x tahulah kali ni cam na plak dugaan drNya....

Pagi td, aku call my hubby... byk kali aku call, tp dia x jawab... dia ni sambung tido balik ke? maklumlah pg ni kan hujan jer..... then cubaan aku dlm kol 10.30pg dia berjaya.. dia jawab tp dia dah masuk keje lah cuma katanya x prasan aku call.... then soalan 1st yg ditny ialah, 'nape? dah nak bersalin ke?' hahahahahhahahaa...... lately ni mmg dia concern gile ngan aku... klau mlm dia balik lambat, dia akan call tny keadaan aku ngan adam kat rumah cam na.... Thanks sayang....


2 comments:

  1. selamat melahirkan, nang....

    ReplyDelete
  2. sama-sama Lia....

    Lia nyer turn 4 2nd baby bila plak? hopefully Amsyar akan dapat adik juga nnt....

    ReplyDelete